Menu×

Support til Valdemarsro Premium

Nu kan du tegne Valdemarsro Premium direkte her hos Valdemarsro, hvorefter du får adgang til din egen favoritside, madplan, indkøbsliste.

Når du har tilmeldt dig Valdemarsro Premium, er der ingen reklamebannere på Valdemarsro.

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål til
Valdemarsro Premium.

Spørgsmål til Premium abonnement

Hvad koster Premium

Valdemarsro Premium
Når du tilkøber Premium abonnement enten her på websitet eller på Valdemarsro app, får du hver uge nye madplaner. Du kan udskifte opskrifter helt frit, så madplanen kommer til at passe perfekt til dit behov. På favoritsiden kan du samle alle dine yndlingsopskrifter fra Valdemarsro, og alle retterne kan nemt og hurtigt sættes på indkøbslisten, som gør det ekstra nemt for dig at handle.

Pris for abonnement er forudbetalt og koster:

39 kr om måneden (pt kun på web)
eller
199 kr. om året (dvs. under 17 kr. pr måned)

Der er altid 7 dages gratis prøveperiode når du tegner abonnementet, så du kan se om det er noget for dig. Hvis ikke, så afmelder du blot igen inden for de 7 dage.

P.S
hvis du køber Premium her på Valdemarsro, så kan du også logge ind med dit premium abonnement på Valdemarsro app.

Kan jeg dele mit Premium Abonnement med min husstand?

Ja, sagtens!
Hvis du gerne vil dele appen med andre i din husstand, så er det kun den ene af jer, der skal oprette et Premium Abonnement.
Derefter kan husstanden logge på ved at klikke på de tre prikker øverst i venstre hjørne og derefter nederst i menuen “log på” og logge ind med samme brugermail og samme kode på begge telefoner.

Appen sørger for at synkronisere jeres madplan, indkøbsseddel* og favoritter

*indkøbsseddel synkronisere pt kun på web, iPad og iPhone – det kommer til android i løbet af august/september 2020

Hvis jeg opretter Premium her på Valdemarsro, kan jeg så logge ind i app og omvendt?

Ja, det kan du sagtens!

Du kan logge ind med dit premium abonnement på både Valdemarsro website, både computer, tablet og mobil og i Valdemarsro Appen.

Du vælger selv om du vil tegne abonnement her på Valdemarsro eller via appen.

Spørgsmål til Valdemarsro Madplaner

Tager madplanen højde for at minimere madspild?

Ja, vi har gjort os meget umage med at lave et godt madplans værktøj, der både er til inspiration og som hjælper brugerne med nemmere at minimere madspild mv. Læs mere om her , hvor du både finder tips til mindre madspild med Valdemarsro Madplan og til at spare på budgettet.

Er der budget i madplanerne?

Vi har ikke beregnet budget på madplanerne i Valdemarsro appen, men vi har fået mange tilbagemeldinger fra brugere, der oplever at de sparer mærkbart på husholdningsbudgettet ved at bruge appen.

Indkøbsseddel funktionen gør det overskueligt og nemt at overskue hvad man har i køleskabet og køkkenskuffen i forvejen, så man sikre, at man kun handler det man mangler.

Samtidig kan man tage et kig i køkkenskuffen eller køleskabet, så hvis man fx har en halv pose linser, så kan man søge opskrifter med det under ‘tøm køleskabet’ og på den måde få brugt det man har i forvejen og spare penge.

Kan jeg printe madplanerne ud?

Ja, her på Valdemarsro kan du printe madplanerne ud, så de kan hænges op på køleskabet.

I appen kan du pt ikke printe fra, men både i appen og her på Valdemarsro kan du tilpasse madplanerne så de bliver helt som du gerne vil have dem og derefter kan du printe dem ud her på websitet.

Kan jeg permanent vælge madplan til fx 5 personer

Du kan ændre opskrifterne fra fx 4 til 5 personer i indkøbssedlen og i appen kan du ligeledes ændre antal personer under selve opskriften.
Så bliver ingredienserne automatisk tilrettet.

Vi har fravalgt, at man som standard kan ændre det til fx 5 personer, da det i praksis ofte vil give mere besvær end være en hjælp.
Baggrunden for det er, at der forskel på opskrifterne og mange vil give et forkert resultat.
De fleste opskrifter er til 4 pers, men der er også opskrifter, hvor de er angivet til fx. 2 personer eller til 6 pers, i stk, glas, pr. portion, kage osv. og her vil resultatet blive et helt andet, hvis alle opskrifter ændres med samme faktor.

Når man ændre antal personer i en opskrift, skal man derefter selv være opmærksom på at justere lidt til i fremgangsmåden. Det kan være der skal bruges et større eller mindre fad end angivet i opskriften, lige som en ret måske skal tilberedes i kortere eller længere tid, alt efter hvor mange personer man laver til.

Fremgangsmåden i opskrifterne er således statisk og ændres ikke selvom du ændre mængden på opskrifterne. Derfor vil vi gerne at det er et aktivt valg, som man selv tager hver gang på den enkelte opskrift og ikke generelt i alle opskrifter med ét klik.

 
 


 
 

Spørgsmål til Valdemarsro Premium App funktioner

Er alle opskrifter fra Valdemarsro i Appen

Ja, alle opskrifter fra Valdemarsro sitet er også i appen.

Du finder dem ved at lave fx en filtrering i stedet for en søgning.
Prøv fx at vælge “aftensmad” så ser du alle opskrifter på aftensmad og du kan også kombinere filtreringen ved at søge på fx ‘aftensmad’ + tid + sæson.

Hvorfor bliver min indkøbsseddel ikke synkroniseret på android?

Den kan i øjeblikket ikke synkronisere indkøbsseddel på android. Men det arbejder vi på, at den kommer til i løbet af august/september 2020,
Indtil da kan man fint sende indkøbssedlen til hinanden på sms mail eller noter.

På Valdemarsro website og på iPhone og iPad – både på computer, telefon og tablet bliver indkøbssedlen synkroniseret med de ændringer du foretager dig her. Så hvis I er flere i husstanden der er logget ind her på Valdemarsro (ikke android) så kan I alle se hvad der skal købes ind.

Jeg kan ikke logge på mit abonnement, selv om jeg har Premium

Vi har for nyligt sendt en stor opdatering ud og måske har den nye opdatering ikke slået korrekt igennem på dit abonnement.

Hvis du ikke kan logge på din Premium adgang, så må du meget gerne sende et skærmprint af dit køb af abonnement i AppStore eller Google Play til mail@valdemarsro.dk
Hvis du har tegnet abonnement på appen, finder du dit abonnement således:

På iPhone:
1. Åbn appen App Store
2. Tryk på dit billede øverst i højre hjørne, og tryk derefter på Abonnementer.
3. Tryk på det abonnement, du vil administrere

På Android:
Åbn Google Play Butik Google Play på din Android-telefon.
Tjek, om du er logget ind på den rigtige Google-konto.
Tryk på menuen Menu og derefter Abonnementer

Du må endelig sende os en mail med følgende information:

– send skærmbillede af abonnement på din telefon ellertablet + information om hvilken mailadresse du har oprettet din bruger med.

Send til : mail@valdemarsro.dk
så kigger vi straks på det og hjælper dig videre.

Spørgsmål til Abonnement på Valdemarsro Premium

Hvordan fungerer abonnementet på Valdemarsro Premium?

Selve Valdemarsro web og Valdemarsro app er gratis at hente og du kan sagtens blot bruge den gratis version, hvor opskrifter er frit tilgængelige.

Premium abonnementet kan du melde dig til her på Valdemarsro websitet eller inde i appen, som er et abonnement der giver adgang til madplaner, favoritlister og indkøbssedler i appen.

Abonnementet forudbetales og er uden binding
39 kr for månedsabonnement
eller
199 kr for årsabonnement (her sparer du 57%)

Abonnementet betales med dit betalingskort her på Valdemarsro Web eller via din App Store konto eller Google Play. Abonnementet bliver forudbetalt og bliver automatisk fornyet hvert år. Betalingen trækkes automatisk for den næste periode på web, iTunes eller Google Play.

Du kan opsige abonnementet på app og web senest 24 timer, inden abonnementet fornyes eller inden prøveperiodens udløb. Abonnement er forudbetalt og forlænges automatisk til den dag, du stopper betalingen. Stoppes betalingen inden for en allerede betalt periode, så har du fortsat adgang til Premium til den dag, hvor betalingen ellers skulle fornyes og derefter stopper adgangen til Premium.

Når du har tegnet abonnement på Valdemarsro Premium, kan du bruge det både på web og app.

Vi håber du bliver rigtig glad for dit abonnement!

Hvordan opsiger jeg mit abonnement på iPhone?

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for det første år forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.

Opsigelse kan ske uden varsel og du kan også vælge at slå automatisk fornyelse fra under indstillinger på din iTunes konto, og så abonnementet ikke vil blive fornyet automatisk, når den nuværende periode er afsluttet.

Guide til at opsige dit abonnement på iPhone eller i iTunes

1) Åbn appen Indstillinger
2) Tryk på dit navn, og tryk derefter på Abonnementer.
3) Tryk på det abonnement, du vil administrere
4) Vælg: annuller abonnement

Se også Apples Guide til opsigelse og administration af abonnementer >>

Husk: hvis du afinstallerer appen, medfører det ikke automatisk opsigelse af dit abonnement.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement på Google Play?

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for det første år forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.

Opsigelse kan ske uden varsel og du kan også vælge at slå automatisk fornyelse fra under indstillinger på din iTunes konto eller i Google Play, hvormed abonnementet ikke vil blive fornyet automatisk, når den nuværende periode er afsluttet.

Guide til at opsige abonnement på Android:

Åbn Google Play på din Android-telefon.

1) Tjek, om du er logget ind på den rigtige Google-konto.
2) Tryk på menuen og derefter Abonnementer
3) Tryk på: Opsig abonnement.
4) Følg vejledningen.

Se guide til Google Play opsigelse og administration af abonnementer >>

Husk: hvis du af installerer appen, medfører det ikke automatisk opsigelse af dit abonnement.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement på websitet

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for den første måned eller det første år (alt efter hvilket abonnement du har valg) forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.

Opsigelse kan ske uden varsel og hvis du logger ind på web, kan du derefter opsige dit abonnement ved klik på premium -> profil -> Abonnement og derefter klik på opsig nederst på siden.
Hvis du er logget ind med dit premium kan du klikke her på dette link >> så kommer du direkte til den side hvor du kan opsige.

Driller det, så send os endelig bare en mail til vores support på: mail@valdemarsro.dk

Kontakt

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du har brug for hjælp til dit Premium Abonnement.

Du er velkommen til at skrive til os på:
mail@valdemarsro.dk

 

P.S
Spørgsmål til opskrifter besvares i kommentarfeltet på Valdemarsro.