Menu×

Support til Valdemarsro Premium

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål til
Valdemarsro Premium

___

 

Spørgsmål til Premium abonnement

Sådan får du adgang til Valdemarsro Premium

På Valdemarsro kan du logge ind og have adgang til alle dine premium fordele. Her kan du redigere din madplan, lave indkøbsliste, gemme favoritopskrifter og skrive dine egne noter til opskrifterne.

Du har fuld adgang til alle funktioner både på Valdemarsro og appen

Sådan logger du ind

  • Klik på menuen øverst i højre side og vælg “log på”
  • Tast din brugermail og kode til premium og login.
  • Hvis du har brug for hjælp, så skriv til mail@valdemarsro.dk
Hvordan fungere Valdemarsro Premium abonnement

Premium abonnementet giver adgang til madplaner, favoritlister og indkøbssedler på Valdemarsro.

 

Abonnementet forudbetales og er uden binding
39 kr for månedsabonnement
eller
199 kr for årsabonnement (her sparer du 57%)

Abonnementet betales med dit betalingskort her på Valdemarsro eller via din App Store konto eller Google Play.

Abonnementet bliver forudbetalt og bliver automatisk fornyet hvert år. Betalingen trækkes automatisk for den næste periode på web, iTunes eller Google Play.

Du kan opsige abonnementet på app og web senest 24 timer, inden abonnementet fornyes eller inden prøveperiodens udløb. Abonnement er forudbetalt og forlænges automatisk til den dag, du stopper betalingen. Stoppes betalingen inden for en allerede betalt periode, så har du fortsat adgang til Premium til den dag, hvor betalingen ellers skulle fornyes og derefter stopper adgangen til Premium.

Vi håber du bliver rigtig glad for dit abonnement!

Hvad koster Premium

Når du tilkøber Premium abonnement får du hver uge nye madplaner. Du kan udskifte opskrifter helt frit, så madplanen kommer til at passe perfekt til dit behov. På favoritsiden kan du samle alle dine yndlingsopskrifter fra Valdemarsro, og alle retterne kan nemt og hurtigt sættes på indkøbslisten, som gør det ekstra nemt for dig at handle.

Pris for abonnement er forudbetalt og koster:

39 kr om måneden
eller
199 kr. om året (dvs. under 17 kr. pr måned)

Der er altid 7 dages gratis prøveperiode når du tegner abonnementet, så du kan se om det er noget for dig. Hvis ikke, så afmelder du blot igen inden for de 7 dage.

Kan jeg dele mit Premium Abonnement med min husstand?

Ja, sagtens!
Hvis du gerne vil dele dit Premium Abonnement med andre i din husstand, så er det kun den ene af jer, der skal oprette et Premium Abonnement.
Derefter kan husstanden logge på logge ind med samme brugermail og samme kode på Valdemarsro.

Jeres madplan, indkøbsseddel og favoritter bliver synkroniseret automatisk mellem jeres computere, telefoner og tablets.

Hvad får jeg med Premium?

✔️ Et Valdemarsro uden reklamer

✔️ Ny madplan hver uge – vælg mellem tre madplaner:

    • En familievenlig madplan til travle hverdage
    • En vegetar madplan
    • En madplan med alt godt og blandet fra Valdemarsro

✔️ Tilpas madplanen helt frit med de opskrifter du ønsker

✔️ Overskuelig og tidssparende indkøbsseddel

✔️ Del dit abonnement med din husstand

✔️ Gem yndlingsopskrifterne på din favoritside

✔️ Dit eget felt til at notere noter til opskrifterne under hver opskrift

✔️ Næringsindhold på alle opskrifter

 

Spørgsmål til Valdemarsro Madplaner

Tager madplanen højde for at minimere madspild?

Ja, vi har gjort os meget umage med at lave et godt madplans værktøj, der både er til inspiration og som hjælper brugerne med nemmere at minimere madspild mv. Læs mere om her , hvor du både finder tips til mindre madspild med Valdemarsro Madplan og til at spare på budgettet.

Er der budget i madplanerne?

Vi har ikke beregnet budget på madplanerne, men vi har fået mange tilbagemeldinger fra brugere, der oplever at de sparer mærkbart på husholdningsbudgettet ved at bruge appen.

Indkøbsseddel funktionen gør det overskueligt og nemt at overskue hvad man har i køleskabet og køkkenskuffen i forvejen, så man sikre, at man kun handler det man mangler.

Samtidig kan man tage et kig i køkkenskuffen eller køleskabet, så hvis man fx har en halv pose linser, så kan man søge opskrifter med det under ‘tøm køleskabet’ og på den måde få brugt det man har i forvejen og spare penge.

Kan jeg printe madplanerne ud?

Ja, her på Valdemarsro kan du printe madplanerne ud, så de kan hænges op på køleskabet.

Kan jeg permanent vælge madplan til fx 5 personer

Du kan ændre opskrifterne fra fx 4 til 5 personer i indkøbssedlen og i appen kan du ligeledes ændre antal personer under selve opskriften.
Så bliver ingredienserne automatisk tilrettet.

Vi har fravalgt, at man som standard kan ændre det til fx 5 personer, da det i praksis ofte vil give mere besvær end være en hjælp.
Baggrunden for det er, at der forskel på opskrifterne og mange vil give et forkert resultat.
De fleste opskrifter er til 4 pers, men der er også opskrifter, hvor de er angivet til fx. 2 personer eller til 6 pers, i stk, glas, pr. portion, kage osv. og her vil resultatet blive et helt andet, hvis alle opskrifter ændres med samme faktor.

Når man ændre antal personer i en opskrift, skal man derefter selv være opmærksom på at justere lidt til i fremgangsmåden. Det kan være der skal bruges et større eller mindre fad end angivet i opskriften, lige som en ret måske skal tilberedes i kortere eller længere tid, alt efter hvor mange personer man laver til.

Fremgangsmåden i opskrifterne er således statisk og ændres ikke selvom du ændre mængden på opskrifterne. Derfor vil vi gerne at det er et aktivt valg, som man selv tager hver gang på den enkelte opskrift og ikke generelt i alle opskrifter med ét klik.

Er der madplaner med glutenfri mad / slankemad osv

Du kan vælge mellem tre madplaner:

  • Nem hverdag og Familievenlig madplan
  • vegetar madplan
  • Valdemarsro Madplan

Der er ikke i madplanerne særlige hensyn til gluten, allergener, slankemad mv. Du kan frit udskifte opskrifter i din madplan med andre retter, som passer godt til præcis din livsstil.

 
 


 
 

Vejledning til at opsige dit abonnement

Når du har tegnet abonnementet her på Valdemarsro

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for den første måned eller det første år, alt efter hvilket abonnement du har valgt, forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.
Opsigelse kan ske uden varsel.

Sådan opsiger du det abonnement, du har tegnet på Valdemarsro

  1. Log ind på Valdemarsro
    • På computeren: klik på LOG PÅ øverst i højre hjørne
    • På telefon: klik på menu symbolet (tre streger) øverst i højre hjørne og derefter på “Log på Valdemarsro Premium” nederst i menuen.
  2. Tast din mail og kode
  3. Vælg Premium, klik på “menu” og klik på “profil”
  4. Klik på abonnement og derefter klik på knappen
    “OPSIG ABONNEMENT”

Herefter vil dit abonnement være opsagt og du kan stadig bruge det resten af abonnementets løbetid.

Hvis du oplever problemer med at opsige dit abonnement, så må du gerne sende en mail til os på mail@valdemarsro.dk så hjælper vi dig med at opsige.

Når du har tegnet abonnementet på App Store - iPhone

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for det første år forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.

Opsigelse kan ske uden varsel og du kan også vælge at slå automatisk fornyelse fra under indstillinger på din iTunes konto, og så abonnementet ikke vil blive fornyet automatisk, når den nuværende periode er afsluttet.

Guide til at opsige dit abonnement på iPhone eller i iTunes

  1. Åbn appen Indstillinger
  2. Tryk på dit navn, og tryk derefter på Abonnementer.
  3. Tryk på det abonnement, du vil administrere
  4. Vælg: annuller abonnement

Bemærk: For at kunne opsige dit abonnement i App Store, så kræver det at det er der du også har tegnet abonnementet. Hvis du har oprettet abonnementet på Valdemarsro websitet, så er det også på Valdemarsro du skal logge ind og opsige dit abonnement igen.

Se også Apples Guide til opsigelse og administration af abonnementer >>

Husk: hvis du afinstallerer appen, medfører det ikke automatisk opsigelse af dit abonnement.

Når du har tegnet abonnementet på Google Play - Android

Du kan gratis annullere abonnementet i prøveperioden (de 7 første dage efter du har tegnet abonnement), derefter træder abonnementet automatisk i kraft og beløbet for det første år forudbetales.

Du kan opsige dit abonnement, indtil dagen før den næste betalingsdag.
Abonnementet er et løbende abonnement, som fortsætter indtil det opsiges.

Opsigelse kan ske uden varsel og du kan også vælge at slå automatisk fornyelse fra under indstillinger på din iTunes konto eller i Google Play, hvormed abonnementet ikke vil blive fornyet automatisk, når den nuværende periode er afsluttet.

Guide til at opsige abonnement på Android:

  1. Åbn Google Play på din Android-telefon.
  2.  Tjek, om du er logget ind på den rigtige Google-konto.
  3. Tryk på menuen og derefter Abonnementer
  4. Tryk på: Opsig abonnement.
  5. Følg vejledningen.

Bemærk: For at kunne opsige dit abonnement i Google Play, så kræver det at det er der du også har tegnet abonnementet. Hvis du har oprettet abonnementet på Valdemarsro websitet, så er det også på Valdemarsro du skal logge ind og opsige dit abonnement igen.

Se guide til Google Play opsigelse og administration af abonnementer >>

Husk: hvis du af installerer appen, medfører det ikke automatisk opsigelse af dit abonnement.

Support og hjælp til App

💚 Generel driftstatus lige nu

Valdemarsro App på både Android og iOS kører som smurt og der er ingen generelle fejl og problemer i øjeblikket 

Oplever du alligevel udfordringer med appen, kan du prøve at: 

  • tjek om din app er opdateret til nyeste version
  • Prøve at slette appen helt fra din telefon og hente den på ny i App Store eller Google Play. Vær på hurtigt internet imens.

Send en mail til os på mail@valdemarsro.dk – så hjælper vi og hvis der er problemer med appen, så vil vi meget gerne høre det, kun på den måde har vi mulighed for at fikse det ♡

Appen er langsom og vil ikke starte ordentligt - løsning

Vi har sendt nogle større opdateringer ud det seneste halve år og hvis der er en opdatering der ikke er slået ordentligt igennem på din telefon, så kan det give knas i appen, så den har svært ved at starte op og virker langsom.

Løsning:
Slet appen helt fra telefonen og hent den derefter igen i App Store eller Google Play.
Sørg gerne for at være på hurtigt internet imens.

Så skulle den gerne virke godt igen. Hvis det fortsat driller derefter, må du meget gerne sende en mail til mail@valdemarsro.dk så hjælper Martin dig

Nogle ingredienser i opskrift kommer ikke med på indkøbssedlen

Årsagen kan være at du ikke er startet på en ‘frisk’ indkøbsseddel.

Tjek gerne:

  • Er der opskrifter på indkøbssedlen i forvejen, inden du tilføjer nye opskrifter?
  • Er der overstregede ingredienser helt nede i bunden af indkøbssedlen, når du overfører en ny madplan/opskrift?

Hvis man tilføjer en ny opskrift, hvor i der er en allerede overstreget ingrediens, så vil den ingrediens ikke blive medtaget på din indkøbsliste, da den allerede er overstreget.

Løsning:

  • Brug ‘ryd indkøbslisten’ knappen.

Tanken med den funktion er at man bruger den, når man var færdig med at handle. Lidt ligesom man smider en indkøbsseddel på papir ud, når man er færdig med indkøbene og starter på en ny til næste gang.

Du kan også fjerne opskrifter ved at swipe dem til siden på indkøbssedlen, så bliver dine overstregede ingredienser fjernet sammen med opskriften.

‘Andre indkøb’ vil stadig blive stående og slettes kun hvis du klikker på ‘ryd indkøbsliste’ eller klikker hver enkelt vare væk med ‘X’

Hvis det stadig driller, så send os endelig en mail på mail@valdemarsro.dk så hjælper vi dig.

Jeg kan ikke logge på mit abonnement, selv om jeg har Premium

Vi har for noget tid siden sendt en stor opdatering ud og måske har den nye opdatering ikke slået korrekt igennem på dit abonnement.

Hvis du ikke kan logge på din Premium adgang, så må du meget gerne sende et skærmprint af dit køb af abonnement i AppStore eller Google Play til mail@valdemarsro.dk
Hvis du har tegnet abonnement på appen, finder du dit abonnement således:

På iPhone:
1. Åbn appen App Store
2. Tryk på dit billede øverst i højre hjørne, og tryk derefter på Abonnementer.
3. Tryk på det abonnement, du vil administrere

På Android:
Åbn Google Play Butik Google Play på din Android-telefon.
Tjek, om du er logget ind på den rigtige Google-konto.
Tryk på menuen Menu og derefter Abonnementer

Du må endelig sende os en mail med følgende information:

– send skærmbillede af abonnement på din telefon ellertablet + information om hvilken mailadresse du har oprettet din bruger med.

Send til : mail@valdemarsro.dk
så kigger vi straks på det og hjælper dig videre.

Kontakt

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du har brug for hjælp til dit Premium Abonnement.

Du er velkommen til at skrive til os på:
mail@valdemarsro.dk

 

P.S
Spørgsmål til opskrifter besvares i kommentarfeltet på Valdemarsro.